Απρόσκλητοι «επισκέπτες» στο φακό!

«Εγώ είμαι η… σταρ του βυθού»…
Κάτι τέτοιο συνέβη στις εικόνες που θα δείτε στη συνέχεια, καθώς συμπαθή τετράποδα «μπήκαν» απρόσκλητα μέσα στη λήψη, κλέβοντας την παράσταση από τους πρωταγωνιστές των φωτωγραφιών.


Έτσι ένας δύτης βρέθηκε ξαφνικά να φωτογραφίζεται μαζί με μία φώκια, ένα λάμα θέλησε να αποτελέσει κι αυτό κομμάτι του αρχαιολογικού χώρου που φωτογράφιζαν οι τουρίστες και πάει λέγοντας…
Πάντως όλοι θα συμφωνήσετε πως οι «εισβολείς» κατάφεραν εν τέλει να δώσουν άλλη διάσταση στις κατά τα άλλα συνηθισμένες λήψεις, που έγιναν άμα τη εμφανίσει τους αντικείμενο πολλών συζητήσεων.

 «Αυτό είναι το καλύτερό μου χαμόγελο»!


 «Ε! Είμαι κι εγώ εδώ…»

 «Εμένα με ξέχασες;»!

 «Τι λες; Είμαι καλός έτσι;»!

 «Είμαι ο ομορφότερος εδώ μέσα…»!

 «Σε ξάφνιασα, ε;»!

«Λατρεύω αυτή την πόζα»!
Share on Google Plus

About John Tsipas

Hello, I'm Admin of Gold Life (Gaia Group). Peace and Love to Everyone! Protect Our Planet! Be One of US!
    Blogger Comment
    Facebook Comment