Αν νομίζετε οτι η Gold Life / Gaia Group θα ειναι αλλη μια Ιστοσελίδα με Ομορφες Φωτογραφίες, Αρθρα, και δεν Ξέρω τί? Ειστε Γελασμένοι.....
ΕΔΩ Θα κάνουμε πράξη αυτό που λέμε ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ με πολλές ενέργειες τις οποίες σχεδιάζουμε και θα τις δείτε τον Καινούριο Χρόνο....
ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑ.....!! Η Διαφορά τους ειναι μεγάλη...
Η αλληλεγγύη δεν είναι ένα αφηρημένο σχήμα. Δεν είναι μια λέξη. Είναι μια πρακτική. Και δεν έχει καμία σχέση με τη φιλανθρωπία. Φιλανθρωπία κάνει η Μαριάννα Βαρδινογιάννη.
Η φιλανθρωπία έχει ως ψυχαναλυτική βάση την επικύρωση της ανωτερότητας του φιλάνθρωπου έναντι αυτού που τη δέχεται. Ίσως αποτελεί και ξέπλυμα κάποιων προσωπικών ενοχών.
Η φιλανθρωπία είναι μια εξουσιαστική στάση......!
Η αλληλεγγύη αντίθετα, είναι το ηθικό καθήκον που έχουν τα μέλη μιας κοινωνίας να αλληλοϋποστηρίζονται και να αλληλοβοηθούνται. Αλλά, θα μου πείτε, όλα αυτά είναι λέξεις...
Θα μπορούσα, λοιπόν, να φτιάξω κι ένα τσιτάτο για να δείξω τη διαφορά αλληλεγγύης και φιλανθρωπίας, που θα πήγαινε κάπως έτσι: "Φιλανθρωπία είναι να δώσεις σε έναν πεινασμένο ένα πετρόψαρο από τα ψάρια που έπιασες. Αλληλεγγύη είναι να πηγαίνετε μαζί για ψάρεμα."
Επειδή λοιπόν εχουμε Ανάγκη απο ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑ.....!! Σύντομα θα σας παρουσιάσουμε τίς θέσεις μας σε αυτό το θέμα...
Η φιλανθρωπία είναι το άλλοθι των ισχυρών έναντι των αδυνάτων. Για παράδειγμα, ΠΟΛΛΟΊ επικαλούνται συχνά την φιλανθρωπία τους, για να σκεπάσουν άλλες αδυναμίες και αδικίες σε βάρος του λαού. Δεν πληρώνουν τους ελάχιστους φόρους που της ζητούνται με το δικαιολογητικό ότι επιτελεί φιλανθρωπικό έργο. Τη στιγμή που άλλοι φορείς, περισσότερο σοβαροί σ ότι αφορά την περίθαλψη αδύναμων ομάδων, φορολογούνται αυστηρά, χωρίς την προνομιακή μεταχείριση κάποιων.
Μιά διάσημη γαλλίδα συγγραφέας, η Γεωργία Σάνδη, έλεγε πως όπου περισσεύει η φιλανθρωπία, απουσιάζει η κοινωνική δικαιοσύνη. Η φιλανθρωπία είναι μιά συγκαλυμένη ελεημοσύνη. Οταν μάλιστα διαφημίζεται κιόλας, τότε χάνει και την ελάχιστη θετική αξία που μπορεί να διαθέτει.
Ο ανθρωπισμός κουβαλά πιό θετικό φορτίο.
Την ίδια στιγμή που η επίσημη οικονομία καταρρέει, ανθίζει μια παράλληλη οικονομία, στηριγμένη στην ανθρωπιά, την αλληλεγγύη και την αναζήτηση εναλλακτικών κοινωνικών σχέσεων. Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, φτωχός δεν είναι αυτός που δεν έχει χρήματα αλλά αυτός που δεν μπορεί να προσφέρει τίποτα στην κοινωνία μέσα στην οποία ζει.
Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις, τούτο προσπάθησε τουλάχιστον όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις....!
!Ένα επίκαιρο απόσπασμα απο κείμενο του Δημήτρη Γληνού, μοναδικού και προοδευτικού παιδαγωγού, υπέρμαχου του δημοτικισμού και κορυφαίας πνευματικής προσωπικότητας της Ελλάδας του πρώτου μισού του 20ου αιώνα, που γράφτηκε το 1932, χρονιά της επίσημης πτώχευσης της Ελλάδας.
Τα φτωχά παιδιά είναι των σκλάβων οι σκλάβοι, των πεινασμένων οι πεινασμένοι, των παγωμένων οι παγωμένοι, των άρρωστων οι άρρωστοι, των απόκληρων οι απόκληροι. Αυτά μπαίνουνε στην κόλαση με το πρώτο αντίκρισμα της ζωής. Την ηλικία της χαράς, της ξενοιασιάς και του γέλιου αυτά δεν τη γνωρίζουν.
Απέναντι στην απέραντη τούτη τραγωδία, που πλημμυρίζει τα σκοτεινά υπόγεια και τις υγρές αυλές μέσα στις πολιτείες, τα χαμόσπιτα των συνοικισμών και τις καλύβες της αγροτιάς σ’ όλη τη χώρα, η βοήθεια που η επίσημη και ιδιωτική φιλανθρωπία καταπιάνεται να δώσει δεν είναι ούτε σα σταγόνα νερού σε φλογισμένο καμίνι.
Τα ελατήριά της άλλως τε δεν είναι καθαρά. Για να υπάρχει της χρειάζεται να υπάρχουνε θύματα. Ο φτωχός εργαζόμενος λαός που είναι το θύμα, και τα παιδιά που είναι διπλά θύματα, πρέπει να ζητήσουνε και να βρούνε τη βοήθεια και την απολύτρωση από τον ίδιο τον εαυτό τους.
Ο διχασμός αλληλεγγύης και φιλανθρωπίας θα γίνεται το επόμενο διάστημα όλο και πιο ηχηρός. Πολλοί θα έχουν ανάγκη από στήριξη. Πολλοί, όχι αθώοι, θα τρέξουν να καλύψουν αυτό το κενό. Για να νομιμοποιηθούν στα μάτια του λαού, για να διατηρήσουν την εξουσία τους, για να κερδοφορήσουν.
Υπάρχουν πολλές απόψεις για το κίνημα αλληλεγγύης. Μία άποψη λέει φιλανθρωπία να είναι και ας είναι και από τον Αλαφ..ούζο που κατά τ’ άλλα φοροδιαφεύγει και κλέβει δις από το κράτος, απολύει και στέλνει κόσμο στην πείνα, συμμετέχει στο μεγάλο πάρτι που έχουν στήσει διεθνείς και ελληνικοί όμιλοι.
Η κοινωνική αλληλεγγύη δε μπορεί παρά να πηγάζει από τον ίδιο το λαό σε μορφές αυτοοργάνωσης που διατηρούν την ανεξαρτησία τους από το κράτος και την κυρίαρχη πολιτική. Κόντρα σε λογικές ελεημοσύνης που διαχωρίζουν το λαό σε έχοντες που προσφέρουν και σε άπορους που δέχονται παθητικά.
Στον αντίποδα αυτής της λογικής βρίσκονται οι μορφές φιλανθρωπίας που εξισώνουν τους θύτες με τα θύματα και ουσιαστικά λειτουργούν ως πλυντήρια συνειδήσεων και ενοχών.
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου